Sakarya Valiliği
Sakarya Valiliği
Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
Sakarya Valiliği
Sakarya Valiliği
GEÇİCİ YAPI MÜTEAHHİT BAŞVURUSUNDA İSTENİLEN BELGELER

Geçici Yapı Müteahhitlik Yetki Belgesi Numarası

Verilebilmesi İçin İstenen Belgeler

 

1- Tapu fotokopisi 

2- Nüfus Cüzdanı fotokopisi

3- Halkbankası Bakanlık 118 kodlu Hesabına TC Kimlik No ile 850 TL yatırıldığına ait dekont    aslı  (Havale  ve Eft  işlemleri  ile yatırılan ücret dekontları  kabul edilmemektedir.) 

4- Yetki Belgesi Başvuru Formu (EK-1) 

5-Geçici Belge nosu için aşağıda bulunan geçici  müteahhitlik  yetki  belgesi  numarasının   kullanımına ilişkin  bilgilendirme doldurulacaktır.              

6- Müşterek tapularda ortaklardan noter onaylı muvafakatname istenmektedir. 

7-Vekaleten başvuru yapılması halinde Çevre ve Şehircilik il müdürlüğünde yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası  almakla ilgili  ibarenin  vekaletnamede olması zorunludur.

ÖNEMLİ NOT: Geçici yapı müteahhitliği yetki belge numarası alınabilmesi için yapılacak inşaatın( Bodrum kat hariç, en çok 2 katlı olacak biçimde )   toplam inşaat alanı 500 m2’den küçük olma şartı vardır.

 

YAPI MÜTEAHHİDİ  YETKİ BELGESİ NUMARASI  BAŞVURU VE BİLGİLENDİRME FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

 

 ÜST DİLEKÇE ÖRNEĞİ İÇİN TIKLAYINIZ

İSTENMİŞ OLAN BELGELERİ  CD ORTAMINDA DÜŞÜK ÇÖZÜNÜRLÜKTE (HER EVRAK MAKSİMUM 4 MB BOYUTU ) JPG FORMATINDA TARATILARAK  BELGELERLE BİRLİKTE CD’Yİ TESLİM EDİLMESİ RİCA OLUNUR.